rss
twitter
  •  

SafeSun Game – iPhone, Android and JAVA

| Posted in iPhone games and apps |

45

Its an advergame developed on-demand, with summer, fresh graphics and sounds.

http://itunes.apple.com/us/app/safe-sun-game/id384086080?mt=8

Features:

- awesome graphics and sounds

- online scores

- share on facebook and twitter

Doubbel Frisss Bowling – iphone + JAVA

| Posted in iPhone games and apps |

30

An advergame developed on-demand.

Its a classic bowling game.

http://itunes.apple.com/us/app/dubbelfrisss-bowling-game/id361406846?mt=8

Fight Cancer: iPhone + JAVA&BlackBerry

| Posted in iPhone games and apps |

47

Its an application developed on demand, that tests your skin type and check the sunpower in order to offer you information about how to protect yourself from the UV rays.

Features:
-connects to a server to check for information
- it has a skin test

http://itunes.apple.com/us/app/sun-safe-fight-cancer/id379272240?mt=8

Tilburg – Cityguide for iPhone, Android and JAVA

| Posted in iPhone games and apps |

40

Tilburg Cityguide, application developed on demand.

http://itunes.apple.com/us/app/gemeente-tilburg/id380883777?mt=8

Features:

- realtime update info

- google maps and how to get there

- image gallery

- detailed info about festivals in the city

Papparazzo Summer Fun

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

31

Joc Dezvoltat pentru Germanos, cu 4 telefoane oferite ca premiu:

Durata 4 sapt: 70,000 de jucatori

A inceput competitia pentru cei 2,000 de euro

| Posted in Aplicatii Flash |

49

Teroarea porcina: ultima reduta

| Posted in Jocuri Flash single player |

34

Joc dezvoltat pentru jocuri.apropo.ro:

Zynga primeste noi fonduri

| Posted in Despre jocuri |

35

Astazi, Zynga a obtinut 180 milioane finantare de la Digital Sky Technologies (DST), o firmă de investiţii din Rusia care a facut asta vara inca o investitie de 200 milioane dolari în Facebook. Vestea a fost raportată astăzi in New York Times.

Compania, infiintata de doar 2 ani de Mark Pincus este evaluată între 1.5 miliarde dolari la 3 miliarde dolari, raporteaza The New York Times şi se spune că are venituri de 250 milioane dolari. Compania are peste 700 de angajati full time si part-time. Compania a mai strans 39.5 milioane dolari de la diversi investitori din Silicon Valley cum ar fi Venture Partners şi Andreessen Horowitz.
IVP, potrivit unui raport, se zvoneste ca a cumparat stocuri de la angajati, urmarind sa-si vanda unele proprietati.

Producatorul de jocuri cum ar fi Farmville & Mafia Wars este profitabil, deci, acest nou de numerar este probabil să fie utilizat pentru devansarea altor producatori de jocuri sociale care nu au inca numarul de jocuri pe care il are Zynga. Trebuie sa isi mai faca griji si de achizitia Playfish de catre Electronic Arts, la o valoare de 300mil in stocuri si bani si alte 100mil in bonusuri.

Cercetare piata de jocuri flash

| Posted in Despre jocuri |

35

Cei de la Mochi au facut un studiu pe piata de jocuri, prezentarea este mai jos:

Marketingul poate creste veniturile unui joc de 3 ori !!

| Posted in Despre jocuri |

35

O cercetare facuta de EEDAR a demonstrat ca o investitie mare in marketing poate creste veniturile unui joc de pana la 3 ori.

Orice dezvoltator trebuie sa-si dea seama ca un joc de calitate redusa dar care are o investitie de marketing solida se va vinde mult mai bine decat un joc mai bun dar care nu are suport financiar in spate.

“You can make the greatest game and it won’t even matter. I know that’s discouraging to developers at first but it’s very true” zice un reprezentant EEDAR.

Putem vedea pe Metacritic ca jocuri ca Grand Theft Auto sau Call of Duty au review-uri foarte bune dar adevarul este ca marketingul are o influenta mult mai mare asupra vanzarilor decat review-urile bune.

Aruncand o privire asupra jocurilor lansate intre 2007 si sfarsitul lui 2008 si comparand cat mai multe configuratii — xbox360, ps3, wii, mobile, PC – cercetarile ne duc catre aceeasi concluzie: marketingul este mult mai important decat calitatea jocurilor.

Jocurile pentru Nintendo DS au iesit cel mai prost, ceea ce inseamna ca review-urile pentru Nindendo DS nu conteaza. Daca faci un joc pentru DS nici macar sa nu te obosesti pe calitate, doar cauta niste banuti de marketing. Asta inseamna ca daca vrei sa vinzi mai bine ai sacrifica din calitate si ai creste bugetul de marketing.

In primele 3 luni de vanzari jocul BioShock care a avut un marketing de 5.5 mil de dolari in US a vandut de 2 ori mai multe copii decat Dead Space de la EA care a avut un buget de “doar” 2 mil. Aceleasi rezultate au fost gasite la Sports Active de la EA care s-a dat in 720,000 de copii si care a avut un mk de 5.6 mil comarativ cu My Fitness Coach care a vandut 250,000 de unitati cu un buget de 50,000 USD.

Daca ne uitam la marginea de profit, BioShock a facut cu 15mil USD mai mult in primele 3 luni decat Dead Space, chiar daca iei in considerare ca Take Two a cheltuit mai mult in marketing. Sports Active a facut 22 mil USD.

Bineinteles, dezvoltatorii nu se pot baza doar pe marketing pentru a-si vinde jocurile.

Nu intotdeauna marketingul reuseste sa-si faca treaba si poti cheltui foarte multi bani fara sa conteze. Sony a cheltuit 150 mil USD la nivel mondial cand a lansat platforma PS 3. Au crezut ca pot face orice reclama, dar cand au publicat reclama cu copilul din 2006 a fost un momemnt WTF din istorie. A speriat lumea :) )

Poti face cel mai tare joc de pe piata, sa investesti timp si bani in calitate, dar daca nu ai un marketing in spate acest produs va fi ursit esecului.

QUIZ: Cat de vulnerabil esti in fata gripei porcine?

| Posted in Aplicatii Flash |

36

Quiz dezvoltat pentru www.apropo.ro

quiz porcin

Seiful

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

34



Seiful.ro este un "advergame" ce combina 3 tipuri de jocuri, Scrabble, Monopoly si Quiz, care se joaca in grupuri de cate 3 jucatori si care are ca scop principal "spargerea" unor seifuri virtuale. Aceste seifuri virtuale, in numar de 4 – 3 seifuri mai mici si un Super Seif, se "sparg" cu ajutorul unor parole, care pot fi gasite de catre utilizatori prin vizitarea unor site-uri din grupul MediaPro. Pentru a gasi parolele utilizatorii trebuie sa resolve un quest si sa-si dea seama unde anume sa caute in site-ul respective.

 

Unul dintre punctele forte si inovative ale acestui joc este faptul ca spargatorii, adica userii site-ului, vor fi instruiti live de catre o moderatoare prin intermediul stream-ului live din ecranul principal de chat. In acelasi ecran video, cand nu va fi un moderator, vor fi puse reclame din site-urile partenere sau vor fi invitate diferite celebritati din Romania sa participe la joc sau sa discute cu userii.

 

Fiecare seif contine cate un premiu. Premiile din cele 3 seifuri mai mici sunt acordate celor care reusesc sa sparga macar o data seiful printr-o tragere la sorti automata si transparenta executata de widget-ul de castigatori din pagina de chat. Premiul cel mare din Super Seif este acordat prin aceeasi tragere la sorti unui utilizator care a reusit sa sparga cele 3 seifuri de cate 10 ori fiecare.

 



Video demo


Prezentare interfata




Prezentare gameplay



Copyright © 2009 MPI GAMES | Toate drepturile rezervate

Evolutie internet mobil vs telefonie mobila 2009

| Posted in Mobile |

39

Piata telecom la sase luni: prima stagnare din istorie pe telefonie mobil, internetul creste puternic.

grafic

Sursa: AMCOM

Dracula Boom for iPhone and iPod touch

| Posted in iPhone games and apps |

42

Win a trip for 2 persons in Transilvania at Dracula’s Castle for only 2.99. That is the prices of our game, Dracula Boom for iPhone and iPod touch.



Here are some images from Dracula’s Castle:
1
The evil castle in the break of day!!



2
Here is the back door for the prisoners.



The interior of the castle - Dracula Boom for Iphone and iPod touch
The inside garden from the castle.



Stormy weather - Dracula Boom for Iphone and iPod touch
It’s best not to be near or in the castle in this periods.



full moon - Dracula Boom for Iphone and iPod touch
Or in this period :)



cloudy with a chance of dying - Dracula Boom for Iphone and iPod touch
If you have a bad heart :( not recommendet!



Escape tunnel - Dracula Boom for Iphone and iPod touch
The wishing well and the escape tunnel. “I wish to get out of here alive !!! :) ))) feeling”



Count's dormitory - Dracula Boom for Iphone and iPod touch

Count's dormitory - Dracula Boom for Iphone and iPod touch


One of Count’s main dormitory.



Dracula itself - Dracula Boom for Iphone and iPod touch
One of the illustrations of Count Dracula itself.



Here are some screenshoots from the game:
Picture 4
Picture 5
Picture 6
Picture 7
Picture 8
Picture 9
Picture 10
Picture 13
Picture 14

The rules of the Contest


The first rule

De ce joaca oamenii jocuri

| Posted in Despre jocuri |

1

Ce te face sa te bucuri cand joci jocuri? Unii oameni iubesc stimularea mentală prin jocuri de cuvinte sau prin puzzle-uri. Altor persoane le place să joace jocuri lipsite de raţiune pentru a trece timpul mai repede dintre perioadele de activitate şi alţii joacă pentru insasi competitia între prieteni sau necunoscuti. Dar indiferent de ce joci, acestea pot creea atat de multa dependenta că te pun in situatia de a te juca cea mai mare parte de zi. Aici se face un clasament in functie de ce fel de oamenii joaca jocuri, poate veti fi capabili pentru a va identifica într-una din aceste categorii.

1. Pierzatorul de timp – Această persoană joaca jocuri doar pentru a trece timpul, fie la locul de muncă sau acasă, atunci când acestia nu au nimic mai bun de facut. Problema cu a fi un pierde-vară este faptul că poti intra foarte usor peste perioadele cand chiar esti productiv.

2. Mintile ocupate – persoana care joaca jocuri pentru stimularea mintala si care are nevoie de ceva permanent care sa le ocupe mintea. Aceşti oameni prefera în general jocuri cum ar fi puzzle-uri, jocuri de cuvinte şi de Sudoku,strategii, etc.

3. Competer – Această persoană joaca jocuri pentru a concura împotriva altor jucători. Ei se găsesc adesea frustrati dacă lucrurile din joc nu merg asa cum vor. Lor nu le pasă dacă se joacă împotriva cuiva on-line sau dacă pur si simplu sunt in aceeasi camera, doar iubesc concurenta!

Los Bandidos

| Posted in Jocuri Branded |

41

Joc Branduit CocaCola si Hollywood Multiplex dezvoltat special pentru campania Descopera Mexic din cinematograful HMultiplex.

Los Bandidos este un joc simplu in care tu esti intr-un oras mexican si trebuie sa impusti mexicanii care ies din diferite locuri.

los bandidos

Gaseste Sombrero

| Posted in Jocuri Branded |

34

Joc Branduit CocaCola si Hollywood Multiplex dezvoltat special pentru campania Descopera Mexic din cinematograful HMultiplex.

Gaseste Sombrero este un joc simplu de alba-neagra in care boaba de fasole e inlocuita de un Sombrero iar paharele sunt cele de Coca Cola.

sombrero

Sporto.ro

| Posted in Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

36

Sporto.ro este un joc de fotbal dedicat fanilor adevarati.
Testeaza cunostintele in materie de fotbal prin combinarea unui meci de fotbal virtual cu intrebari de tip Quiz din sport.

login

Erotic Zoo

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player |

28

E o capra, nuuu, e un elefant, nuu.
Element de trafic in campania Erotic zoo de pe showbiz.ro: http://www.showbiz.ro/eroticzoo/eroticzoo-4624562

Single Image

Horoscop Quiz

| Posted in Aplicatii Flash, Jocuri Flash single player |

46

Afla cat de “berbec” esti
Enjoy it here:

Single Image

Gamer quiz graphics

| Posted in Grafica |

39

grafica ce apare ca rezultat la quiz-ul “Cat de Gamer esti?”


level_11
level_21
level_31
level_41
level_51
level_61

Melcul Calator

| Posted in Grafica |

55

Done in 8h.

mee-eeelc

Fa-le lipeala la Promotor

| Posted in Aplicatii Flash, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

50

Potriveste tipa cu masina corespunzatoare.
Enjoy it here:

Single Image

Ziarul Financiar

| Posted in iPhone games and apps |

51

Am lansat a doua versiune de ZF pe iPhone.

Am imbunatatit partea de look si am adaugat mai multe optiuni.

1

2

Versiunea veche arata cam asa:
3

Video Test streaming

| Posted in Aplicatii Flash |

34

Player video cu meniu de optiuni inclus

| Posted in Aplicatii Flash |

45

Aplicati dezvoltata pentru promotor.ro

Single Image

Dino Boom – iPhone game

| Posted in iPhone games and apps |

39

Wipe your fingers and start drawing!

dino-splash




At the down of the Dinosaurs, a new race has raised upon the territory! They are called “HumanControlledDinos”. Their extinction depends strictly on you aptitude for drawing! So, wipe your fingers and start drawing on your iPhone.
Be careful, this game is highly addictive and can bruise your fingerprints :)

Features:
- Designed for all ages
- 30 levels of intensive fun
- Highly addictive drawing feature
- 10 magic spells
- Possibility to unlock a super powerful weapon

Languages:
English

Requirements:
Compatible with iPhone and iPod touch
Requires iPhone OS 2.2 or later

As the Meteor magic is locked, you have the possibility to unlock it from our website. So, click the button “Generate code” to generate Meteor activation code:

Supravietuitorul

| Posted in Mobile |

44

Jocul la care am muncit cel mai mult, cred ca vreo 4 luni. Dar a iesit o opera de arta. Il gasiti tot la Orange si Vodafone.
Urmaeaza firul epic al filmului cu acelasi nume regizat de Sergiu Nicolaescu.

colaj1-mpi

Roxana Ciuhulescu Sexy Bricks

| Posted in Mobile |

50

Din seria si vedetele din Romania pot aparea in jocuri, de mobil, am lansat acest joc pe Orange si Vodafone.

sexy-bricks

Nicoleta Luciu Poker

| Posted in Mobile |

43

Un joc de poker pe telefoanele mobile in care Nicoleta Luciu serveste cartile. Joc lansat in 2007 la Orange si Vodafone.

nl_poker1

nl-teaser

Marea CanCaniada

| Posted in Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

36

Sper sa fie hit-ul anului in Ro. Cred ca va avea succes jocul, mai ales pe CanCan.

E un joc de “cultura generala” din domeniul tabloidelor.

Single Image

Paparazzo pe net

| Posted in Aplicatii Flash, Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

41

Joc dezvoltat pentru Go4IT, se dau premii de la Olympus.

Single Image

RoBiju

| Posted in Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

42

Cel mai tare joc multiplayer casual care l-am facut pana acum. Am implementat advertoriale in foarte multe locuri, este si foarte usor de personalizat.

Single Image

Trivia Multiplayer

| Posted in Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

33

Printre primele jocuri care le-am facut cu tehnologia FMS. A prins foarte bine, in general jocurile de cultura generala prind la Romani.

Single Image

ChocoTetris

| Posted in Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

36

Printre putinele jocuri la nivel mondial de tetris multiplayer in care jucatorii pot concura efectiv realtime intre ei.

Single Image

Samsung Play – Trupa Simplu

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

39

Aceeasi campanie pentru Samsung, doar ca aici scopul jocului este de a prinde cu salteaua membrii trupei Simplu.

Single Image

Samsung Play – mp3

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

20

Primul joc dezvoltat pentru Samsung in campania lor de promovare a noilor mp3-uri. Campania a fost promovata alaturi de trupa Simplu care a mers in turnee prin tara.

Single Image

Ghiceste Masina

| Posted in Aplicatii Flash, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

52

Un quiz pentru promotor.
Rezultate:

Single Image

Jacobs Maze

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

48

Dezvoltat pentru Jacobs in Campania Musichat.
Jocul a fost promovat prin campanii Outdoor, la metrou, pe net.

Single Image

Descopera Personajul

| Posted in Aplicatii Flash, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

44

Dezvoltat pentru o campanie de pe Descopera. Se ofereau premii prin tragere la sorti.
In 3 saptamani a inregistrat 21,000 de unici, care s-au abonat la Newsletter-ul Descopera.

Single Image

Quiz pentru Bloggeri

| Posted in Aplicatii Flash, Jocuri Flash single player |

44

Un quiz cu 2 componente. Una care se completeaza pe site si una care se poate pune pe bloguri pentru a vedea rezultatele la acel quiz.

Single Image

Milka

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

49

Joc dezvoltat special pentru lansarea noului ambalaj resigilabil Milka.

Single Image

Free Gigi

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

31

Facut in 2 zile, avand nume de cod blitzkrieg, jocul a fost un adevarat succes pe Sport.ro. Mai multe despre joc nu cred ca este necesar sa va spun.
Enjoy it here:

Single Image

Mica Mare

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash Multiplayer, Jocuri cu concurs |

56

Facut pentru o alta campanie de pe ShowBiz. Jocul este tot multiplayer, jucatorii putand viziona filme direct din joc.

Single Image

Rupe-l la Mall

| Posted in Jocuri Flash single player |

34

Daca tot s-au batut aia cu ceafa groasa la mall, hai sa ne incercam si noi norocul :)

Single Image

Prastia electorala

| Posted in Jocuri Flash single player |

37

Cel mai cretin joc. Merita jucat de cateva ori.

Single Image

Eco Quiz

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

39

Dezvoltat pentru Descopera.ro intr-o campanie ecologica.

Single Image

Shoe Dodge Bush

| Posted in Jocuri Flash single player |

36

Dupa ce s-a aruncat cu pantofi in Bush, ne-am gandit sa adaptam si noi repede o varianta de joc. E destuld e funny :)

Single Image

ProRacing

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player |

36

Joc de curse, iarasi am gasit o metoda sa-l branduim.

Single Image

Euro2009 Penalty

| Posted in Jocuri Branded, Jocuri Flash single player, Jocuri cu concurs |

27

Joc dezvoltat la cerere pentru Echipamea.ro
Contine bannere in joc.

Single Image